PASAT 2000

Szerző: S. Poppleton, P. Jones, 2002

Poppleton Allen-féle Értékesítői Készség Kérdőív 2000

A hatékony értékesítés személyiségtényezőinek feltárása

A PASAT 2000 a sikeres értékesítő tulajdonságait méri, és így segíthet a munkáltatónak az értékesítői csapat kiválasztásában. A mérőeszközt számos értékesítői terület kiterjedt elemzése nyomán fejlesztették ki, melynek során több ezer értékesítői viselkedést vettek számba. A kérdőív tételeit úgy válogatták ki, hogy bármilyen értékesítői területen használhatóak legyenek.

Az eszköz 8 fő skálája: Motivációs alkalmazkodás, Érzelmi alkalmazkodás, Társas alkalmazkodás, Változásokhoz való alkalmazkodás, Lelkiismeretesség, Érzelmi stabilitás, Társas szabályozás és Magabiztosság. 

A teszt papír-ceruza változatban és interneten is kitölthető. Az internetes kérdőív e-mailben is kiküldhető a teszt kitöltőjének. Az internetes platform többnyelvű kitöltésre és értékelésre is alkalmas: pl. német, olasz, spanyol.

Cégünk a PASAT 2000 kizárólagos forgalmazója Magyarországon.

Az online megrendeléshez regisztráció szükséges!

Kiadás éve: 2006
Életkor: 18 éves kortól
Tesztfelvétel: Kb. 40 perc
Egyénileg vagy csoportosan
Hazai adaptáció: Rózsa, 2005
Norma: 318 (203 nő és 115 férfi) eladói és üzletkötői tevékenységgel foglalkozó személyek
Szükséges végzettség: B
Tételek száma: 153

Válassza ki a termékeit
Raktáron
Szerző: S. Poppleton, P. Jones, 2002
SKU
PASAT 2000

Válassza ki a termékeit

Csoportosított termék tételek
Terméknév Ár Mennyiség
PASAT kézikönyv
HUF 12793
-
+
PASAT kérdőív (10db)
HUF 15100
-
+
PASAT válaszlap (25 db)
HUF 7342
-
+
PASAT válasz- és profillap (25db)
HUF 64299
-
+
PASAT internetes kiértékelés (5db)
HUF 20484
-
+
PASAT internetes kitöltés és kiértékelés (5db)
HUF 46510
-
+
Szerző: S. Poppleton, P. Jones, 2002

Poppleton Allen-féle Értékesítői Készség Kérdőív 2000

A hatékony értékesítés személyiségtényezőinek feltárása

A PASAT 2000 a sikeres értékesítő tulajdonságait méri, és így segíthet a munkáltatónak az értékesítői csapat kiválasztásában. A mérőeszközt számos értékesítői terület kiterjedt elemzése nyomán fejlesztették ki, melynek során több ezer értékesítői viselkedést vettek számba. A kérdőív tételeit úgy válogatták ki, hogy bármilyen értékesítői területen használhatóak legyenek. Az eszköz 8 fő skálája: Motivációs alkalmazkodás (célorientált viselkedés és kihívások keresése), Érzelmi alkalmazkodás (érzelmi megküzdés, nehéz helyzetek rugalmas kezelése), Társas alkalmazkodás (kapcsolatteremtő és -fenntartó képesség), Változásokhoz való alkalmazkodás (változások pozitív kezelése, azokhoz való alkalmazkodás), Lelkiismeretesség (lelkiismeretes munkavégzés, tervezés, részletekre való odafigyelés), Érzelmi stabilitás (kiegyensúlyozott hangulat), Társas szabályozás (mások befolyásolása) és Magabiztosság (pozitív énkép). A benyomáskeltést mérő Társas megtévesztés skála validitás-skálaként is működik (magas benyomáskeltés mellett a személy befolyásolni igyekszik a mások róla kialakított képét). A kutatási eredmények alapján a 8 nagy skála közül 5 (Változásokhoz való alkalmazkodás, Lelkiismeretesség, Érzelmi stabilitás, Társas szabályozás, Magabiztosság) szorosan illeszkedik a Big Five 5 nagy faktorához.

A teszt papír-ceruza változatban és interneten is kitölthető. Az internetes kérdőív e-mailben is kiküldhető a teszt kitöltőjének. Az internetes platform többnyelvű kitöltésre és értékelésre is alkalmas: pl. német, olasz, spanyol.

Cégünk a PASAT 2000 kizárólagos forgalmazója Magyarországon.

Az online megrendeléshez regisztráció szükséges!

További információ
Szerző S. Poppleton, P. Jones, 2002